Sunday, June 20, 2010

不开心的事~

Sunday, June 20, 2010
她突然间写下部落格:

我不在属於那里了...
If you are reading this, don't try to call me again and you wouldn't be able to find me through MSN or Facebook. I already blocked you. I wouldn't pick up my phone if that incoming call is from you. Sorry, but I wouldn't appear ever again in your life, sorry for bothering you.

你还是忘记我吧!

那里还有更多女生,更适合你
我。。。太远,不适合你

我不在属於那里了,我想我也应该不会回去那里住了。
你也不用来这里找我,

你回家吧,你的家人会担心你,才会骂你。

想深一层,他们在乎你 才会打你,骂你
如果他们不把你当儿子,他们理也不会理你。


这是个伤心事了,连朋友都没得做了。
真是很奇怪,突然间少了有人称呼我noob了~
从此,都看不到她,不能听她唱歌,也不能谈天了~
吃,喝,玩,乐都没了~
今天,真的没心情了~
(完)

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket